LLAR INFANTS RIUDARENES – RODAMONS

Benvolgudes famílies, divendres dia 11 de juny a les 10 h del matí en presència del Senyor Alcalde, la Secretària de l’ajuntament i la direcció de la Llar d’Infants, es va realitzar el sorteig oficial pels empatats a puntuacions i assignació de places. Establint també per sorteig, l’ordre corresponent a la llista d’espera.
S’ha assignat numeració a totes les sol·licituds per ordre de presentació i un cop efectuat el sorteig el resultat obtingut el podeu consultar a l’enllaç que trobareu adjunt aquí mateix.
Així queden fixades les llistes definitives amb els infants admesos pel curs 2024-2025 i la llista d’espera per si es produeixen baixes al llarg del curs.

LLISTES DEFINITIVES 24-25

Farem arribar tota la documentació pròximament als INFANTS ADMESOS per realitzar la matrícula oficial del 18 al 25 de juny.