PLE EXTRAORDINARI 30/10/2020

S’informa que divendres 30 d’octubre de 2020 a les 20:00, se celebrarà sessió Extraordinària del Ple de l’Ajuntament de Riudarenes, per tractar els assumptes que s’indiquen a continuació:

ORDRE DEL DIA:

1.- Proposta d’aprovació provisional del Pla Especial Urbanístic Fusteria Ter Onyar
2.- Proposta d’aprovació, si s’escau, de l’expedient del Compte General exercici 2019
3.- Proposta d’aprovació, si s’escau, de la modificació de l’ordenança fiscal núm. 12
4.- Proposta d’aprovació, si s’escau, de l’expedient de modificació del Pla Director de l’aigua
5.- Proposta d’aprovació, si s’escau, de l’expedient de modificació de crèdit 10/2020 – incorporació del superàvit 2019 per finançar inversions financerament sostenibles.
El Ple es portarà a terme de manera telemàtica i es podrà seguir pel canal de youtube de l’Ajuntament de Riudarenes. Enllaç Ple.