L’Ajuntament aprova una inversió de 79.759,56 € per millorar la qualitat de l’aigua de Riudarenes

La Junta de Govern Local 19 de juliol de 2021 va acordar aprovar el projecte ”Remodelació de la ETAP de Riudarenes”, que te per objecte disposar d’un sistema més efectiu per eliminar el ferro i el manganès de l’aigua de l’abastament municipal, així com millorar l’equipament del tractament i del sistema de telecontrol.

Les actuacions, que es preveuen en 79.759,56  € (IVA exclòs), consistiran en una important remodelació de l’Estació de Tractament d’Aigua Potable (ETAP) que dóna servei al nucli de Riudarenes. Actualment el projecte es troba en fase d’exposició publica (podeu consultar-lo en aquest enllaç). Un cop finalitzada aquesta fase, es procedirà a la seva licitació i es preveu que les obres s’executin a finals d’aquest 2021.