INSTAL·LACIÓ DE CÀMERES DE VIDEOVIGILÀNCIA

Per tal de millorar la seguretat en el nucli urbà i en les zones perifèriques com Can Fornaca i l’Esparra, l’Ajuntament de Riudarenes ha iniciat un pla que inclou diferents mesures en seguretat.

La principal acció és la instal·lació de càmeres de vigilància de diferents tipus. Algunes de gravació i altres connectades amb els cos de Mossos d’Esquadra. La pretensió és detectar imprudències i possibles actes vandàlics de tota mena. Per aquesta raó ja s’han instal·lat càmeres estratègiques en punts d’equipaments municipals i en llocs com els punts d’aportació de les deixalles.

Ara hem fet un gran pas endavant instal·lant una càmera a la Crta Sta. coloma (C-63) amb lector de matrícules connectada a la policia. Així que disposem dels recursos necessaris hi ha previs instal·lar-ne dues més, una a can Fornaca i l’altra a l’entrada venint de Mallorquines.