INFORMACIÓ SOBRE ELS ACTES MUNICIPALS PER PREVENCIÓ CONTRA EL CORONAVIRUS

El carnestoltes, la visita de Màrius Serra al club de lectura de la biblioteca i la resta d’actes municipals de caràcter públic s’han ajornat per prevenció contra el coronavirus.

L’Ajuntament ha decidit suspendre provisionalment tots els actes de caràcter públic que tenia programats com a mesura de prevenció contra el contagi de coronavirus (COVID-19)

El Carnestoltes queda suspès i en breu s’informarà de com es retornaran els diners dels tiquets del sopar.

Aquesta suspensió afectarà el Club de Lectura, en què estava prevista la participació de Màrius Serra i el Carnestoltes.

Tan aviat com sigui possible, us informarem de les noves dates de celebració dels actes ajornats.

Per a més informació sobre la suspensió o ajornament dels actes, podeu trucar als telèfons següents:

• Biblioteca municipal: 972 856 499
  • Ajuntament de Riudarenes: 972 856 002