ELECCIÓ DE L’HEREU I LA PUBILLA COMARCAL

La Riudarenenca Anna Bagó va ser escollida Dama comarcal.

Aquest cap de setmana s’ha celebrat a Vidreres l’elecció de l’Hereu i la Pubilla comarcal i Riudarenes hi era representada amb l’Anna Bagó que va ser escollida Dama comarcal de la Selva.

En l’edició d’enguany, la Pubilla de Maçanet de la Selva 2021 i l’Hereu de Vidreres 2021 s’han proclamat guanyadors d’aquest pubillatge, que en aquesta ocasió s’ha celebrat en el marc de la Festa i Fira de les Flors, un esdeveniment que ha omplert de colors i primavera els carrers de la vila.

Des del municipi de Riudarenes ens agradaria ser la seu de la pròxima edició i col·laborar així en el foment de les tradicions catalanes. La regidora de Joventut Mireia Turon va formar part del jurat en l’edició del 2022 i és una de les persones que està impulsant aquesta tradició en el nostre municipi.