EL PARLAMENT APROVA UNA RESOLUCIÓ QUE INSTA AL GOVERN ESPANYOL A LA DEROGACIÓ DEL PROJECTE DEL RAMAL I SUBESTACIÓ DE RIUDARENES.

Dimecres passat a la sessió de la Comissió d’Acció Climàtica del Parlament de Catalunya es va aprovar la proposta de resolució sobre la derogació definitiva del projecte del ramal i la subestació de la línia de molt alta tensió a Santa Coloma de Farners i Riudarenes.

En aquesta proposta s’insta al govern espanyol a la paralització de forma immediata del projecte d’execució del ramal i la subestació de la Mat a Santa Coloma de Farners i Riudarenes.

A la compareixença de membres de la Plataforma NO a la Mat els acompanyaven els alcaldes dels municipis afectats, representants polítics de diferents municipis, representants del CILMA, entre d’altres.