RECORDATÒRI AJUTS ECONÒMICS PEL COMERÇ I RESTAURACIÓ DE RIUDARENES

L’Ajuntament de Riudarenes convoca una línia de subvencions per pal·liar els efectes negatius derivada del tancament obligatori de l’activitat que ha patit el comerç i la restauració, a causa de les restriccions a l’exercici de l’activitat econòmica, imposades per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya.

A qui va dirigit?

Persones físiques o jurídiques que tinguin activitat de comerç al detall amb establiment a peu de carrer, bars i restaurants; que tinguin llicència d’activitat al municipi o les altes fiscals i laborals corresponents per poder-les dur a terme a Riudarenes.

Quin és el termini de sol·licitud?

Des de la data del seu anunci a la plana web municipal fins al dia 30 de juny de 2021.

La sol·licitud de les subvencions es podran presentar:

– Tramitació electrònica a través de la seu electrònica, a la web ajuntamentderiudarenes.cat

La tramitació la pot realitzar la persona interessada o bé una persona representant degudament autoritzada i acreditada.

Documentació a presentar:

Caldrà fer una instància genèrica a través de la Seu electrònica i adjuntar la sol·licitud de subvenció (segons el model que adjuntem més avall) a la qual caldrà adjuntar la següent documentació:

1. Fotocòpia del DNI del/la sol·licitant en el cas de persones físiques.
  2. Fotocòpia del CIF/NIF de la persona jurídica sol·licitant i, si s’escau fotocòpia del DNI i documentació que acrediti la representació legal del representant de l’entitat.
  3. Alta vigent de l’IAE – Model 036 o 037. Període de vigència del 14 de març a 31 de desembre de 2020.
  4. Fitxa de tercers amb les dades bancàries (si n consten a la base de dades municipal o aquestes s’haguessin modificat).
  5. Certificacions d’estar al corrent de les obligacions amb Hisenda, la Seguretat Social i l’Ajuntament de Riudarenes.
  6. Manifestació de si s’han sol·licitat altres subvencions per al mateix concepte i, en cas afirmatiu, relacionar quins imports s’han sol·licitat, rebut i l’entitat atorgant.

DOCUMENTACIÓ I MODELS:

MODEL SOL·LICITUD AJUTS