BAN MUNICIPAL EN RELACIÓ A LA REVETLLA DE SANT JOAN

BAN MUNICIPAL

Seguint les recomanacions de Protecció Civil de la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Riudarenes emet els següents consells de seguretat per la revetlla de Sant Joan i Sant Pere:

• No llanceu material pirotècnic a menys de 500 metres de zones boscoses ni on hi hagi aglomeracions de persones.
  • A la Urbanització Can Fornaca cal tenir especial precaució atès que es troba situada a menys de 500 metres de zones boscoses.
  • Està prohibit fer foc a tots els terrenys forestals de Catalunya, tant si estan poblats d’espècies arbòries com si no, i a la franja de 500 metres que els envolta.
  • Està prohibit fer fogueres sense l’autorització corresponent.
  • Es recomana tirar els petards a la zona ubicada prop del dipòsit de l’aigua, atès que hi haurà la presència de l’ADF.
  • En cas d’emergència truqueu al 112.