PROGRAMA DE SUPORT PER A LA OBERTURA DE COMERÇOS I A LA REFORMA D’ESTABLIMENTS

S’informa que des del Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya de la Generalitat s’obre la convocatòria per a la concessió de subvencions en l’àmbit del comerç i dels serveis.

Objectiu

Dinamitzar el comerç mitjançant projectes de recuperació dels locals buits situats a la trama urbana consolidada del municipi, o al casc històric i els seus eixamples. Garantir el mix comercial òptim i adequat a cada zona, incrementant-ne l’atractiu i evitant el trencament del continu comercial mitjançant la reforma d’establiments amb un grau d’antiguitat o parades de mercats municipals.

Persones beneficiàries

Els professionals autònoms i empreses titulars d’establiments de comerç i serveis, situats a peu de carrer i de parades de mercats municipals sedentaris i no sedentaris.

Quantia de la subvenció

Fins el 50% de les despeses subvencionables amb un màxim de 5.000,00 euros.

Termini

El termini de presentació de les sol·licituds, juntament amb la documentació i annexos comença a les 9:00 hores del mateix dia 16 de juny de 2022 i fins a l’exhauriment del pressupost destinat a aquest programa amb el límit màxim del dia 31 de desembre de 2022.

Des de l’Ajuntament de Riudarenes, a través del servei d’emprenedoria, s’ofereix assessorament i suport pel tràmit.
Contactar amb: sfabrega@selva.cat o 634 210 552
Informació: http://ccam.gencat.cat/ca/serveis/subvencions/subvencions_2022/comerc_serveis/